Sabtu, 05 Februari 2011

ATTITUDE

The longer I live, the more I realized in life will influence attitudes

Attitude is more important than knowledge, rather than money, than an opportunity, rather thanfailures, than successes, than whatever may be said or done somebody.

Attitude is more important than appearance, gift, or skill. The most amazing thing is we have the option to generate the attitude we have on that day.

We can not change the past We can not change the behavior of people we can not change whatwould happen

One thing we can change is the one thing we can control, and that is our attitude.

I am increasingly convinced that life is 10 percent of what is actually happening to us, and 90 percentis how we deal with attitude

SIKAP

Semakin lama saya hidup, semakin saya sadar Akan pengaruh sikap dalam kehidupan

Sikap lebih penting daripada ilmu, daripada uang, daripada kesempatan, daripada kegagalan, daripada keberhasilan, daripada apapun yang mungkin dikatakan atau dilakukan seseorang.

Sikap lebih penting daripada penampilan, karunia, atau keahlian. Hal yang paling menakjubkan adalah Kita memiliki pilihan untuk menghasilkan sikap yang kita miliki pada hari itu.

Kita tidak dapat mengubah masa lalu Kita tidak dapat mengubah tingkah laku orang Kita tidak dapat mengubah apa yang pasti terjadi

Satu hal yang dapat kita ubah adalah satu hal yang dapat kita kontrol, dan itu adalah sikap kita.

Saya semakin yakin bahwa hidup adalah 10 persen dari apa yang sebenarnya terjadi pada diri kita, dan 90 persen adalah bagaimana sikap kita menghadapinya 

المسلك
أطول أعيش ، وأدركت أكثر في الحياة والتأثير على المواقف

الموقف هو أكثر أهمية من المعرفة ، بدلا من المال ، من فرصة ، بدلا من الفشل ، من النجاحات ، من كل ما يمكن أن يقال أو شخص القيام به.

الموقف هو أكثر أهمية من المظهر ، وهدية ، أو المهارة. الشيء المدهش أكثر هو ان لدينا الخيار لإنشاء موقف لدينا في ذلك اليوم.

لا يمكننا تغيير الماضي ونحن لا نستطيع تغيير سلوك الناس ونحن لا نستطيع تغيير ما يمكن أن يحدث

شيء واحد يمكننا أن التغيير هو الشيء الوحيد الذي نستطيع السيطرة ، وهذا هو موقفنا.

أنا مقتنع على نحو متزايد أن الحياة هي 10 في المئة من حقيقة ما يحصل لنا ، و90 في المئة كيف نتعامل مع الموقف

0 komentar: